Doa Qunut Jawi Dan Rumi

Awasome Doa Qunut Jawi Dan Rumi Ideas. “ni” = aku “na” = kami. Ya allah berikanlah aku hidayah.

Doa Qunut Rumi Dan Jawi frogzxy
Doa Qunut Rumi Dan Jawi frogzxy from frogzxy.blogspot.com

Membaca doa qunut nazilah sahaja sepertimana yang di dalam lampiran. Berikut adalah makna terjemaah doa qunut baris demi baris: Ya allah berikanlah aku hidayah.

Berikut Adalah Makna Terjemaah Doa Qunut Baris Demi Baris:


Ya allah berikanlah aku hidayah. Membaca doa qunut nazilah sahaja sepertimana yang di dalam lampiran. “ni” = aku “na” = kami.

Bantuan Ejaan Rumi Turut Disertakan Bagi Membantu Mereka Yang Sukar Membaca Jawi.


Allah humah dini fiman hadait.

Belum ada Komentar untuk "Doa Qunut Jawi Dan Rumi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel